Okey

2011-08-15 - 08:59:59
Okey, såhär ligger det till.
Uppdateringen på senaste tid har varit usel, det är för att nu börjar jag förbereda mig inför gymnasiet som börjar i morgon.
Ikväll flyttar jag till internat där.
Jag ska gå Naturbruk - Häst.
Och eftersom jag ska bo på internat där, så måste jag ta mycket ansvar själv, jag måste plugga själv, utan att någon säger till mig. Samt så måste jag ju göra andra grejer också. Jag kommer säkert ha fullt upp första veckorna i alla fall, plus att jag inte har någon dator, än, som jag kan ha där. Men det ska vi snart fixa.
Och på grund av detta kommer novellen få lida, jag kommer inte kunna uppdatera så ofta, men jag hoppas att ni förstår varför!
Plus - skolan går föra att blogga, right?! ;)

Tack för att du tog dig tid att läsa detta.
Och hoppas ni inte blir sura på mig för att jag börjar skolan...

Vi hörs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: